آخرین اخبار
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
دریافت وام فوری بدون ضامن با بازپرداخت بلند مدت | وام 50 میلیون تومانی بدون حضور در بانک
بازدید:۲۱۰
صد آنلاین | آخرین خبر از دریافت وام فوری را در ادامه بخوانید.
کد خبر : ۱۰۴۱۰۹

به گزارش صد آنلاین، وام 50 میلیون تومانی بانک پاسارگاد، در قالب کار اعتباری، بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سامانه ویپاد این بانک به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

طرح تسهیلاتی برآیند یکی از وام‌های فوری بانک پاسارگاد است که در قالب کارت اعتباری و بدون نیاز به ارائه ضامن، چک یا سفته، بر اساس اعتبارسنجی به مشتریان این بانک تا سقف 50 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد ارائه می‌شود.

وام‌گیرنده 30 روز از لحظه دریافت کارت اعتباری وقت دارد که از آن استفاده کند و بازپرداخت این تسهیلات از روز سی و پنجم آغاز می‌شود.

مراحل درخواست و دریافت تسهیلات برآیند به طور کامل از طریق سامانه ویپاد بانک مرکزی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به شعب این بانک برای دریافت این وام نیست.

مشتریان بانک پاسارگاد که دارای حساب کوتاه‌مدت عادی در این بانک هستند، می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند. با این حال، وام‌گیرنده نباید در سیستم بانکی کشور دارای بدهی یا چک برگشتی باشد. رفتار مالی متقاضی در شبکه بانکی کشور و عملکرد حساب وی در بازه زمانی سه‌ماهه نیز برای پرداخت این وام بررسی می‌شود.

وام برآیند به مبلغ 10 تا 50 میلیون، بر اساس کارکرد روزانه حساب متقاضی به او تعلق می‌گیرد. مشتریان ویپاد با افزایش موجودی روزانه حساب خود، در باشگاه مشتریان ویپاد، سکه دریافت می‌کنند. به ازای هر 100 هزار تومان موجودی در هر روز یک سکه به متقاضی تعلق می‌گیرد و پس‌ از آنکه سکه‌ها به حد نصاب رسید، او می‌تواند با آنها تسهیلات برآیند دریافت کند.

سکه‌های لازم برای دریافت این وام در جدول زیر نمایش داده شده است.

مبلغ تسهیلات مدت زمان بازپرداخت تعداد سکه (امتیاز) مورد نیاز

۱۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۴۵۰۰

۱۲ ماهه ۹۰۰۰

۱۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۶۷۵۰

۱۲ ماهه ۱۳۵۰۰

۲۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۹۰۰۰

۱۲ ماهه ۱۸۰۰۰

۲۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۱۲۵۰

۱۲ ماهه ۲۲۵۰۰

۳۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۳۵۰۰

۱۲ ماهه ۲۷۰۰۰

۳۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۵۷۵۰

۱۲ ماهه ۳۱۵۰۰

۴۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۱۸۰۰۰

۱۲ ماهه ۳۶۰۰۰

۴۵ میلیون تومان ۶ ماهه ۲۰۲۵۰

۱۲ ماهه ۴۰۵۰۰

۵۰ میلیون تومان ۶ ماهه ۲۲۵۰۰

۱۲ ماهه ۴۵۰۰۰

بازپرداخت این وام با نرخ سود 23 درصدی، بر اساس مبلغ تسهیلات اخذشده، بین 6 یا 12 ماه متغیر است. این وام را می‌توان به دو صورت یکجا و اقساطی بازپرداخت کرد. اگر متقاضی روش اقساطی را برای بازپرداخت وام انتخاب کند، به ازای هر روز دیرکرد، ملزم است 6 درصد از مبلغ سالانه قسط را به عنوان جریمه پرداخت کند.

بانک پاسارگاد به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «پشتوانه» ویپاد را تدارک دیده است که به صورت پلکانی فعال می‌شود. یعنی هر پله تسهیلات پشتوانه یک، دو، سه، چهار، پنج، هفت، 10، 15، 20، 25 و 30 میلیون تومان است که وام گیرنده بعد از دریافت هر کدام و بازپرداخت کامل پله قبلی، می‌تواند به پله بعدی برود و مبلغ بعدی را دریافت کند.

 هر یک از مبالغ تسهیلات پشتوانه با توجه به اعتبارسنجی انجام شده از متقاضی اتفاق می‌افتد. در صورتی که مشتری اعتبار کافی را داشته باشد، این تسهیلات با سود 23 درصدی به وی تعلق می‌گیرد. در واقع دریافت این وام به هیچ نوع چک، سفته، ضامن و وثیقه نیازی ندارد.

سقف این وام حداکثر به 30 میلیون تومان می‌رسد و ضمنا تسهیلات مذکور در قالب طرح اعتبار خرید اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت و به کارگیری این وام، نهایتا تا شش ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.

این وام 30 میلیون تومانی تمامی فروشگاه‌های کشور را پوشش می‌دهد و در واقع وام گیرندگان با این مبلغ امکان خرید در تمامی فروشگاه‌های داخلی را دارند.

بانک پاسارگاد از سال 1384 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک خصوصی به دلیل ارائه خدماتی مانند افتتاح سپرده، اموری ارزی، خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات، بانکداری شرکتی، الکترونیک و دیجیتال و … توانسته نظر مشتریان زیادی به خود جلب کند.

جامعه موسسان این بانک از 130 هزار نفر اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه، 160 نفر از انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش مسکن و 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان تشکیل شده است.

دارندگان دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد این امکان را دارند بر مبنای مجموع امتیاز ناشی از ماندگاری وجوه در حساب‌های خود و تراکنش‌های دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی تا چهار برابر امتیاز خود، تسهیلات بگیرند.

 مشتریان بانک پاسارگاد به منظور دریافت «تسهیلات مبتنی بر مراوده» باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه جاری، کوتاه مدت یا حساب دیجیتال داشته و حداقل 10 تراکنش یا 1 میلیون و 500 هزار تومان نقدینگی در ماه داشته باشند.

ضمنا به منظور درخواست برای این تسهیلات باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. این تسهیلات براساس میانگین حساب، امتیاز و اعتبارسنجی مشتریان به آن‌ها تعلق می‌گیرد. سود این وام نیز براساس شرایط مشتری متغیر بوده و بین 6 تا 23 درصد اعلام شده است. بازپرداخت این وام با توجه به شرایط مشتری و صلاحدید بانک به صورت آنی یا اقساطی خواهد بود.

افرادی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره میزان این تسهیلات هستند، می‌توانند به هر یک از شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کرده یا مبلغ وام مذکور را در نرم افزار سانیار مشاهده کنند.

 
منبع: بانک اول

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها